Pinterest adverteren

Wanneer we het hebben over Pinterest, dan hebben we het over een platform waarbij het vooral draait om inspiratie. Dit betekent echter niet dat het onmogelijk is om te adverteren op dit platform.

Sterker nog, dit is juist een goede plek om te adverteren. Dit is het geval omdat de nieuwsgierigheid naar merken en producten op dit kanaal steeds groter wordt, ook blijft het aantal gebruikers toenemen. Pinterest biedt veel kansen en hier kan jij van profiteren.

De voordelen van de Pinterest review

Wanneer je kiest voor een Pinterest review, dan biedt dit een hoop voordelen. Zo krijg je de review ter waarde van € 250,- gratis en geeft dit een goed inzicht in het optimaal benutten van jouw mediabudget. Ook krijg je de beschikking over een heldere Pinterest-strategie op maat.

We bieden dit gratis aan, hoe kan dit?

Zoals bovenstaand vermeld bieden we de review gratis aan. Dit kunnen wij doen omdat we je ook een vrijblijvende aanbieding doen. Veel bedrijven gaan op deze aanbieding in en dit zorgt ervoor dat we de reviews gratis kunnen ge

Hoe ben je goed zichtbaar op Pinterest?

Plan een afspraak in met een online marketing specialist. Binnen twee dagen weet je al welke stappen we samen moeten zetten.

“Neem contact met ons op voor het aanvragen van een brainstormsessie”

Waarom is het belangrijk om te adverteren op Pinterest?

Adverteren op Pinterest zorgt voor een hoop kansen, mocht je hier momenteel nog niet op adverteren, dan loop je dus een hoop kansen mis. In Nederland zijn er maar liefst 3,5 miljoen gebruikers op Pinterest te vinden. Om die reden is dit een goede start voor adverteren op social media.

Voorheen was dit vooral een platform voor vrouwen, echter zijn er ook steeds meer mannen en mensen die een creatief beroep uitoefenen op het platform te vinden.

De traffic naar het brandpunt ligt op dit platform hoog en op het moment dat een gebruiker op jouw afbeelding klikt, dan komt deze meteen uit op jouw website. Plaats je veel Pins, dan word je website vaker bezocht.

Online marketing overleg

Wanneer je een van onze advertising specialisten inschakelt, dan kies je voor specialisten die op strategisch niveau met jou meedenken.

Ons doel is om meer bekendheid voor jouw onderneming te creëren met behulp van Pinterest en dit doen we met behulp van onderstaande stappen.

Nadat we de review voor jou gemaakt hebben bekijken we zo snel als mogelijk waarmee we aan de slag kunnen gaan.

Tevens spreken we ook meteen af welke uitingen we gaan gebruiken voor de Pinterest advertenties en bespreken we onze doelen.

Het bepalen van de doelgroep doen we door met jou in gesprek te gaan en door goed te kijken naar je onderneming. Nadat we dit gedaan hebben bepalen we welke doelgroep we het beste kunnen uitnodigen.

Nadat we de doelgroep hebben bepaald, gaan we bepalen hoe we deze het beste aan kunnen spreken. Zo bepalen we bijvoorbeeld welke overtuigingstechnieken hiervoor nodig zijn en waar de doelgroep behoefte aan heeft.

Op deze manier proberen we om in gesprek te komen met de doelgroep die het beste bij jouw bedrijf past.

Het inrichten van de campagnes doen we samen, tevens controleren we ze. Voordat we live gaan lopen we alles nog even goed door op basis van het script.

Onze partners & certificaten

Wij werken samen met de de volgende online platforms. Samen houden we de kwaliteit hoog en zorgen we voor een meer dan up-to-date kennis.