Public Relations (PR)

Als je meer naamsbekendheid wilt en een autoriteit binnen je eigen branche wilt worden, wordt Public Relations (PR) zeer belangrijk.

Zet je PR goed in, dan kun je er zelfs voor zorgen dat je bedrijf positief in het nieuws komt. Wanneer je bedrijf publiciteit nodig heeft, dan kunnen wij je helpen met PR.

Een gratis brainstormsessie aanvragen ter waarde van € 250,-

Ben je benieuwd naar welke kansen er zijn op het gebied van PR? Dan kunnen wij een gratis brainstormsessie met je inplannen. Tijdens die sessie lopen we ook goed door hoe de content marketing funnel van jouw bedrijf eruitziet.

We denken met je mee, zodat jij na afloop een goede basis hebt om je contentstrategie mee uit te werken.

De brainstormsessie is gratis, maar na afloop kun je er wel voor kiezen om een samenwerking met ons aan te gaan. Veel bedrijven kiezen daarvoor.

Vandaar dat het ook voor ons interessant is om deze brainstormsessies gratis aan te bieden. Voel je echter nooit verplicht om een samenwerking aan te gaan, de sessies zijn echt geheel vrijblijvend.

Sluit jou content goed aan bij jou doelgroep?

Plan een afspraak in met een online marketing specialist. Binnen twee dagen weet je al welke stappen we samen moeten zetten.

“Neem contact met ons op voor het aanvragen van een brainstormsessie”

Waarom is PR zo belangrijk?

Als je een bepaald product of je bedrijf onder de aandacht wilt brengen, dan duurt het vaak even voordat je echt een naam hebt onder je doelgroep.

Adverteren is een optie, maar uiteraard zal ook een ander weten dat het een advertentie betreft. PR is dus wat anders dan adverteren. Je helpt als het ware nieuws in de wereld. Hierdoor krijgt de doelgroep een beter beeld van jouw bedrijf.

Gratis publiciteit door middel van PR kan dan ook ontzettend veel betekenen voor jouw bedrijf. Journalisten moeten steeds weer nieuwe interessante items vinden en wij leveren de perfecte onderwerpen bij ze aan.

Online marketing overleg

Zeker niet iedere verhaal is nieuwswaardig. Daarom is het belangrijk dat je samen met onze specialisten de tijd neemt om uitgebreid te brainstormen.

We zullen het hebben over het verhaal achter jouw bedrijf en wat jullie tot dusver gepresteerd hebben. We proberen onderwerpen te vinden die voor journalisten interessant zullen zijn.

Die onderwerpen zullen we vervolgens volledig uitwerken. Om dat te realiseren kunnen we eventueel zelfs een onderzoek verrichten.

We gaan dus altijd van start met een brainstormsessie. Op het moment dat we een onderwerp hebben gevonden, creëren we een persbericht.

Dat bericht zullen we vervolgens met journalisten binnen ons netwerk delen. Daarna wordt het een kwestie van afwachten en de resultaten goed monitoren.

We zullen de resultaten na afloop van de campagne evalueren en met jou doornemen.

Wanneer wij met je brainstormen over PR, zullen we ook naar de overige kansen op het gebied van contentmarketing kijken.

We zorgen ervoor dat we een goed beeld van je content marketing funnel hebben en gaan precies na welke onderdelen nog verbeterd moeten worden.

Na afloop van de brainstormsessie weten we of het verstandig is om ons (ook) op andere vormen van contentmarketing te richten.

Onze partners & certificaten

Wij werken samen met de de volgende online platforms. Samen houden we de kwaliteit hoog en zorgen we voor een meer dan up-to-date kennis.

Online marketing

Over ons

Waarom kiezen ondernemende bedrijven voor Rocket Marketing?

Rocket Marketing bestaat uit een team van specialisten met veel passie en een zeer strategische denkwijze.

Wij beschikken over de juiste kennis om jouw bedrijf te helpen groeien. Bij Rocket Marketing zijn we altijd bezig met het bedenken en uitwerken van nieuwe online marketingstrategieën.

We zwemmen enigszins tegen de stroom in, pakken kansen die anderen laten liggen. Hoe wij te werk gaan, leggen we je graag uit, want we houden van transparantie en openheid van zaken. Jouw doelstellingen zetten we om in een online marketingplan en dit plan voeren we vervolgens stap voor stap uit. Op deze manier ontzorgen we je volledig en krijg je grip op online marketing en je doelen.